Правила гарантійного ремонту
Для забезпечення необхідної якості обслуговування, будь ласка, заповніть дану форму відразу після відправки обладнання!
A. Порядок здачі у ремонт
1. При виявленні факту відмови замовник повідомляє про це технічний відділ RTS-Ukraine (tech@rts.ua) і направляє до нас несправний виріб разом з технічним актом довільної форми, але обов'язково містить таку інформацію:
-
несправність, умови виявлення,
-
ескіз схеми підключення виробу (включаючи ланцюги живлення та заземлення),
-
посилання на номер рахунку, за яким придбано виріб,
-
серійний номер виробу.
Акт має бути підписаний представниками служб, які робили дефектацію та керівництвом підприємства Замовника.
2. Виріб повинен бути переданий в оригінальній комплектації та, по можливості, в оригінальній упаковці, яка виключає розукомплектування або додаткові пошкодження при транспортуванні та зберіганні.
3. При прийомі виробу в ремонт у технічними службами RTS Ukraine проводиться дефектація виробу, що здається, після чого виноситься експертний висновок про передбачуваний характер несправності і при неможливості негайного вирішення проблеми видається розписка стандартного зразка.
4. Подальше одержання виробу з ремонту можливе лише на підставі пред'явлення вищезгаданої розписки.
B. Правила ремонту.
1. Початковий явний заводський брак при пред'явленні претензії на протязі 2-х тижнів від дня поставки замінюється новою платою із найближчого поставки (або зі складу).
2. Плати, що вийшли з ладу у процесі експлуатації протягом гарантійного терміну, скеровуються в ремонт. Терміни та правила ремонту залежать від правил, які встановлюються постачальником, характеру несправності та наявності обмінного фонду. Склад нової продукції обмінним фондом не є.
3. За наявності аналогічної плати в обмінному фонді:
3.1 За високої ймовірності дефекту виробу - плата замінюється безкоштовно.
3.2 За можливого ненавмисного порушення правил експлуатації - плата замінюється після оплати вартості ремонту.
3.3 За відсутності плати в обмінному фонді, але її на складі нової продукції, замовник має право просити продати йому нову плату зі складу зі знижкою 15% від роздрібної ціни 1 штуки даного виробу.
3.4. Якщо замовник придбав новий виріб, то після повернення зданої ним плати:
- у разі безкоштовного ремонту йому повертається відремонтований виріб;
- якщо ремонт платний, можливі 2 варіанти: або він оплачує ремонт та отримує виріб або відмовляється оплачувати. У другому випадку обладнання надходить до ремонтного фонду RTS-Ukraine.
4. При явному грубому, свідомому чи регулярному порушенні правил експлуатації замовник не може скористатися вищеописаними можливостями та очікує на експертне укладання виробника та повернення виробу з ремонту.4. При явном грубом, сознательном или регулярном нарушении правил эксплуатации заказчик не может воспользоваться вышеописанными возможностями и ожидает экспертного заключения производителя и возврата изделия из ремонта.
5. Залежно від правил, які встановлюють виробники, у платний ремонт можуть прийматися вироби, гарантійний строк на які минув. В цьому випадку вищеописані можливості виключаються і клієнт чекає на повернення виробу з ремонту виробником.5. В зависимости от правил, устанавливаемых производителями, в платный ремонт могут приниматься изделия, гарантийный срок на которые истек. В этом случае вышеописанные возможности исключаются и клиент ожидает возврата изделия из ремонта производителем.
6. Термін гарантії. У разі ремонту виробу термін гарантії продовжується на тривалість перебування виробу в ремонті.
|