Для забезпечення необхідної якості обслуговування, будь ласка, заповніть дану форму відразу після відправки обладнання !
ТОВ "Системи реального часу - Україна" гарантує безвідмовну роботу обладнання, що поставляється за умови дотримання Замовником вимог технічної документації, що поставляється разом з обладнанням, а також загальнопромислових норм і правил, що діють для аналогічного обладнання протягом наступних термінів:
Найменування виробника | Гарантійний термін (у місяцях) |
Advantech (крім виробів, що містять графічні дисплеї, та приладдя), Grayhill Inc. | Двадцять чотири |
Delta Electronics | Вісімнадцять |
Rittal GmbH, Advantech (вироби, що містять графічний дисплей), APC, Belden, Dataforth, InduKey, Omron Corp., Siemens, WAGO Kontakttechnik GmbH | Дванадцять |
Perrerl+Fuchs, Siemens I-SFT | Шість |
Гарантійний термін обчислюється з повідомлення покупця про готовність продукції до відвантаження.
Гарантійними вважаються вироби, що не мають видимих механічних пошкоджень, а також електричних пошкоджень зовнішніх ланцюгів, включаючи послідовні та паралельні порти вводу-виводу.
Гарантійний та післягарантійний ремонт продукції, щодо якої існує прострочення у виконанні зобов'язань Замовника з оплати, здійснюється лише після виконання цих зобов'язань у повному обсязі.
Протягом гарантійного терміну ремонт або заміна виробів, що вийшли з ладу, здійснюється за рахунок Постачальника за встановленими правилам.
Гарантійні зобов'язання, викладені вище, не поширюються на програмне забезпечення, що постачається.
Натомість Замовник користується технічною підтримкою, яка включає необмежену кількість звернень одного (двох) попередньо зареєстрованих представників Покупця протягом дії терміну технічної підтримки за отриманням консультацій щодо вирішення технічних проблем, пов'язаних з експлуатацією поставленого програмного забезпечення.
В рамках підтримки Постачальник надає такі послуги:
- пропонує рекомендації щодо вирішення технічних питань, що виникають у Замовника, пов'язаних з експлуатацією поставленого програмного забезпечення;
- усуває проблеми, що виражаються у невідповідності характеристик програмних продуктів, заявлених у специфікації;
- надає наявні у виробника зміни та виправлення до програмних продуктів;
- надає оновлення продуктів, на які поширюється підтримка, з виходом нових версій протягом терміну дії підтримки;
Підтримка здійснюється в офіційні робочі дні офісу RTS-Ukraine (з 9 годин.30 хв. до 18 год. 00 хв.) консультантами офісу RTS-Ukraine за телефоном, факсом або електронною поштою.
Представник Замовника отримує оновлення програмних продуктів в офісі Постачальника у м.Дніпро.